رهبر فرزانۀ انقلاب در دیدار با جمعی از جوانان انقلابی در ارتباط با وضع معیشتی مردم و چشم انداز فراروی جامعه بیان داشتند که شما دیدید که حال استمراری مملکت ریده است، به فضل خداوند سبحان، انشالله مضارع بعید همگی ختم به خیر شود -همگی اجماعا صلوات جلی می فرستند- البته من از ابتدا هم به آقایان مسئولان عرض کردم که با حال کشور موافق نیستم حالا این ها رفتن با دشمن نشستند فریب خوردند آمدند برای ما خوردند و رفتند، لیکن این دولت جدید این رئیس جمهور گرانقدر این مجاهدِ نستوه من نگاه کردم دیدم برنامه های خوبی دارد، البته من از همۀ روسای محترم جمهور حمایت کردم حمایت هم خواهم کرد، اما شما خواهید دید که این بچه انقلابی ها می روند در وین و با استکبار و دیپلمات های زن چکار خواهند کرد -صدای تکبیر حضار و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا- گرچه من به وین هم خوش بین نیستم، به این ها هم گفتم -به کابینه اشاره می کند- رسول مکرم اسلام و صحابه فداکار ایشان دو سال تمام شب و روز در شعب ابی طالب گرسنه و تشنه بودند لیکن سر خم نکردند، ما چهل سال است که در شعب ابی طالبیم آن طور هم که در رسانه های معاند می گویند در نشریات شان می گویند نخیر یک مقداری حالا نرمش قهرمانانه هم کردیم ولی آن طور که می گویند و می نویسند خم نکردیم، حالا این ها حرف زیاد میزنند به وقتش از این ملت سیلی هم خواهند خورد کما اینکه شما دیدید در منطقه با چه فضاحتی از ما اسلپ خوردند -جمعیت به وجد می آید و هیجان خصوصا در ردیف های آخر موج میزند- در باب واکسن هم شائبه درست کردند که فلان قدر دوز واکسن وارد کردید که با هزینۀ دور زدن تحریم ها هر کدام فلان قدر افتاده، شما این یک و نیم میلیارد دلار را از کجا آوردید اصلا چطور انتقال دادید؟ چون نمی شود پس لابد رفته اید فاز مطالعات بالینی یک واکسن دیگر را آمدید روی مردم انجام دادید و این حرف های ناصواب، شبهه می کنند، کار شیطان شبهه کردن است، خیر ما پول داریم خوب هم داریم چشمتان هم کور بشود مردم هم نگران این بدخواهان نباشند، آینده کشور را بسازید آینده کشور به دست شما جوان های مومن متعهد آدم فروش و انقلابی ست، مملکت خودتان را بسازید اتقو الله -به کاغذ توی دستش نگاه میکند- یکی از آقایون پرسیده که حکم حضور در پیشگاه رهبر انقلاب در حال جنابت چیست -صدای خندۀ آرام بانوان- و اگر جنابت در حین دیدار اتفاق افتاده باشد چه حکمی دارد؟ -دوربین صدا و سیما به چهرۀ ایشان نزدیک می شود، صدای خنده و شور و شعف سرتاسر حسینیه را فرا می گیرد- رهبر معظم انقلاب می خندد و خاطرنشان میکند که امان از دست شما دانشجوها -چهره ایشان در پخش زنده به حالت اسلوموشن در میاید- برویم برای نماز اول وقت جزاکم الله خیرا - بلند می شود دست چپش را حمایل دست راست می کند و از حسینیه خارج می شود-